Muzică electronică demonstrează că nu este o mai mică gen

Festivalul Review – Electric Castle, Romania
octombrie 14, 2017
Show all
muzică electronică

muzică electronică
Mai mulți artiști muzică electronică de top din industrie vreau să combat această percepție, subliniind elementul uman în spatele lor muzica.Cum muzica electronică este o mai mică gen, cu DJ-i care sunt limitate la „click” pe calculatoarele lor? Că ei susțin mulți dintre detractorii săi. Dar mai mulți artiști de top din industrie vreau să combat această percepție, subliniind elementul uman în spatele lor muzica.În ultimul său tur de Richie Hawtin, greutate grele de muzica techno, s-a dus nu doar la cluburi, dar, de asemenea, în campus universități pentru a da prelegeri la alte DJ.Hawtin, DJ și producător canadian de origine britanica, care a fost, de asemenea, prezentat cu pseudonimul Plastikman, este cunoscut pentru techno-minimalist, dar el a spus că, pentru a îmbunătăți stilul lor a luat timp.

„În ciuda a cât de mare a devenit scenariul și cât de ușor este să te implici (…) pentru a merge dincolo de și pentru a găsi propria voce sau sunet numai ca este destul de dificil”, a spus el pentru o audiență din care aspiră electronice artiști în noua Școală din New York.”Uneori, oamenii critica de muzica electronica pentru a fi muzica, calculator, spunând, ‘nu este făcută de oameni, aparatul este vorba,'”, a spus el.”Ei bine, ar putea fi, dar nu cum ar trebui să fie”, a spus Hawtin, care conduce festivitățile techno vară în insula spaniolă Ibiza.Universitatea conferințe a inclus ateliere de lucru pentru studenți și au fost sponsorizate de producătorii de echipamente. Dar mesajul Hawtin a fost diferit: este critică pentru a găsi o voce în studiu. „Instrumentul nostru se schimbă și evoluează tot timpul și mereu pare a avea pe cineva -un prieten sau un producător încearcă să te convingă că nu este ceva nou, care trebuie să ajungi la un sunet mare,” a spus el. „Dar puteți petrece tot timpul în căutarea pentru asta și nu au suficientă pentru a vă găsi”.

Muzică electronică nu numai pentru tineri

‘Y’ sau generație, Și de țările occidentale și-au îmbrățișat muzica electronica ca sunetul care a definit generația lor.Un studiu prezentat anul trecut, la summit-ul internațional de muzică din Ibiza a arătat că această industrie reprezintă 6.200 de milioane de euro, în creștere puternică în raport cu 4.500 de milioane de dolari cu un an înainte.Aproximativ două treimi din veniturile industriei de muzica electronica a venit de la festivaluri și cluburi, cu o creștere deosebit de puternică în India, a luat act de studiu.Printre motivele pentru mare marja de profit este relativ scăzut cheltuielile structurale de mulți DJ-i, care poate zbura cu ușurință cu echipa ta la diverse spectacole internaționale.Dar Francois Kevorkian, un pionier de muzica house, și-a arătat elevilor că este o greșeală să credem că un echipament scump este cheia succesului.DJ francez, o lungă perioadă de timp de reper al new york scena sub numele de Francois K, a simțit prima mana nevoie pentru elementul uman atunci când a amestecat „Violator”, exitosísimo album de 1990 Depeche Mode.

El a mărturisit că a cumpărat o invenție de 3 dolari din popular electronics store Radio Shack, care a dat un ton de twitter pentru solistul Dave Gahan.Directorii de muzica au fost în extaz, muzică electronică gândindu-mă că am investit mii de dolari în echipamente de înaltă tehnologie, a amintit el.”Asta nu este pentru nimic. Este mai degrabă o idee pe care doriți să experiență”, a spus Kevorkian.În timp ce ușor de reținut de dans alimentat boom-ul de acest gen la festivaluri, artistul britanic Squarepusher a testat limitele de a lua un alt e, cu o rețea complicată de beep-uri și semnale sonore guițat, care a acompaniat frenetic in ritmuri de percuție.Squarepusher, care și-a folosit experiența în jazz pentru a oferi o schimbare radicală la drum-and-bass, care a început în deceniul 90, a mers un pas mai departe în noul său album, „Damogen Furiile”, atunci când proiectarea software-ul propriu.Artistul, al cărui nume real este Tom Jenkinson, a lucrat ani de zile pentru a crea acest sistem, și, de asemenea, joacă un bass electric personalizate, cu șase siruri de caractere.Squarepusher a conceput un show live în care poartă o mască cu LED intermitent, deși în ultimele sale spectacole a acționat în ceea muzică electronică ce pare a fi un costum de scrimă.